فوکوس باشید: هم در زندگی، هم در هنر!

فراخوان تعویض کتاب دومین جشنواره عکس خیام
ثبت: 1395/06/13

دبیرخانه ی دائمی جشنواره بین المللی عکس خیام اعلام کرد، علیرغم انتخاب بهترین صحافی ایران برای تولید کتاب دومین دوره جشنواره ،چسب جلد بعضی از کتابها باز می شوند، که ظاهرا بدلیل اشکال در کیفیت چسب است. بنابراین شرکت کنندگان دومین جشنواره بین المللی عکس خیام می توانند حداکثر تا 25 شهریور 1395 با هماهنگی قبلی به دبیرخانه جشنواره مراجعه کرده، کتاب قبلی را تحویل داده و یک جلد کتاب جدید تحویل بگیرند، بدیهی است این تعویض فقط شامل کتابهایی میشود که جلد و صحافی آن باز شده و کتابهایی که ایرادهای دیگر ناشی از استفاده نادرست داشته باشند (مانند آب خوردگی یا پاره شدن اوراق و...) شامل تعویض نمیشوند.

همچنین شرکت کنندگان استان تهران که هنوز کتاب و  DVD خود را دریافت نکرده اند می توانند تا 25 شهریور (تا 5 مهر تمدید شد) برای دریافت آن اقدام کنند. با توجه به گذشت 2 سال از جشنواره و چندین بار ارسال ایمیل و پیامک، پس از این تاریخ دبیرخانه مسئولیتی در قبال تحویل کتاب نخواهد داشت. کتاب و  DVD شرکت کنندگان شهرستانی نیز به مراکز استان ارسال شده و می توانند با مراجعه به این لینک از محل دریافت کتاب مطلع شوند.

کتاب و DVD بصورت رایگان به تمامی شرکت کنندگان اهدا می شود. حتی شرکت کنندگانی که عکس آنها به جشنواره راه نیافته نیز کتاب و DVD را دریافت خواهند کرد.

همچنین به اطلاع می رساند کتاب سومین دوره جشنواره در دست چاپ است و برگزاری نمایشگاه و مراسم اهدای جوایز و کتاب، پس از آماده شدن کتاب خواهد بود. زمان و مکان مراسم در سایت جشنواره اعلام خواهد شد. همچنین ایمیل و پیامک نیز برای تمام شرکت کنندگان ارسال خواهد شد.

آدرس دبیرخانه دائمی: تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از پل سید خندان، کوچه بسطامی، پلاک 35، واحد 2، خانه هنر خیام (کلوپ عکس فوکوس)
تلفن: 88518457
 ساعات کاری: ساعت 8 تا 16 روزهای شنبه تا چهارشنبه

 

کتاب های عکاسی

کتاب های هنر

تجهیزات عکاسی

صنایع دستی ایران